reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Margareta Holeniova

Margareta Holeniova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lepšie je skúsiť sa nejakou cestou vydať a prinajhoršom sa vrátiť, než potom zvyšok života ľutovať, že sme to neskúsili a snívať rozprávky o tom čo by mohlo byť, keby... Zoznam autorových rubrík:  pohľad srdcaz cesty necesty :)+ Kildo-v songDomáca úloha :)SúkromnéNezaradené

reklama

pohľad srdca

Dav, človek, predsudky a zlyhania

Margareta Holeniova

Dav, človek, predsudky a zlyhania

'Prečo ľudia na tomto svete nenávidia to,čo sa odlišuje?Prečo sa boja všetkého,čo nepoznajú?A hlavne, prečo sami seba nenávidia?Za svoje slabosti,starobu.Za to,že nie sú všetkým,čo pokladajú za božské.Kto z nás môže byť taký?'

  • 21. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 635x
  • 9
(Ne)Vyhynutý druh

Margareta Holeniova

(Ne)Vyhynutý druh

Hovorí sa, že v dnešnej spoločnosti sa to ani nedá. Že v súčasnosti nemajú šancu prežiť, niečo dosiahnuť. Patria k ohrozenému druhu, ktorý nikto nechráni. Práve naopak, akoby už len boli pozostatkom dávnych čias, vymykajúci sa dnešnému systému a mysleniu. Takmer vyhynutý druh - „Človek Dobrý".

  • 24. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 560x
  • 1
„Dievčatko so zápalkami“ vo „veľkom“ meste

Margareta Holeniova

„Dievčatko so zápalkami“ vo „veľkom“ meste

Zopár bratislavských obrazov.... čisto subjektívnym pohľadom... Možno len obyčajných, pre vás každodenných obrazov... A možno je za nimi i čosi viac... Ako sa hovorí, kto hľadá, ten nájde :)...

  • 7. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 835x
  • 0
Veta, ktorá mení životy

Margareta Holeniova

Veta, ktorá mení životy

V Poľsku, i keď nie je ďaleko, som nikdy predtým nebola. Keď prišla ponuka ísť tam, nemusela som až tak veľmi váhať. A ísť do Krakova, pre milovníka pamiatok a historických centier, je proste neodolateľná ponuka. Voľný deň, na predtermín sa mi nechcelo ešte učiť, tak som išla. Nevedela som poriadne ani s kým idem, ani načo a kam presne idem. Predpokladala som, že sa zastavíme v bazilike Božieho Milosrdenstva, tak som si „študovala" o čo tam vlastne ide.

  • 10. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 784x
  • 0
Východ trochu inak

Margareta Holeniova

Východ trochu inak

Som zo západu. Na východe som bola malo razy. Nemusím tu slovičkáriť. Každý vie, čo sa o východe hovorí. A väčšina vie ako to tam vyzerá. Nie, nie som „rasista“ (aj keď, niekto to o mne hovorí – zo srandy, dúfam). Avšak, priznávam, nemám veľa príjemných skúsenosti.... Ale, zato, mám jednu krásnu!:

  • 22. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 078x
  • 20
reklama
O ockoch a Ockovi

Margareta Holeniova

O ockoch a Ockovi

Môj, náš mocný - bláznivý - silný - odvážny - nekonečne milujúci Ocko! Tvoj obraz v ockoch dneška... (kiež by ich bolo len viac a viac)

  • 16. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 328x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu