reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Margareta Holeniova

Margareta Holeniova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lepšie je skúsiť sa nejakou cestou vydať a prinajhoršom sa vrátiť, než potom zvyšok života ľutovať, že sme to neskúsili a snívať rozprávky o tom čo by mohlo byť, keby... Zoznam autorových rubrík:  pohľad srdcaz cesty necesty :)+ Kildo-v songDomáca úloha :)SúkromnéNezaradené

reklama

+ Kildo-v song

Tvoj pohľad na spoločnosť ... a môj pohľad na teba, braček!

Margareta Holeniova

Tvoj pohľad na spoločnosť ... a môj pohľad na teba, braček!

Už keď nám oznámili, že k nám pribudne prírastok, vedela som, že bude výnimočný. Jedinečný pohľad, tejto novej éry Jedinečná pravda na tej našej chorej zemi Jedinečný pohľad, tejto novej éry Jedinečná pravda na tej našej chorej zemi

  • 14. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Venované našej (super)mamine

Margareta Holeniova

Venované našej (super)mamine

Aby ste vedeli, aký poklad skrývame pod našou strechou. "Mama ty si tá, ktorá mi dušu do života dala, milujem ťa mama! Ty si tá, ktorá ma nikdy nezapredala, ľúbim ťa mama! Ty si tá, ktorá ma nikdy nezanedbala, zbožňujem ťa mama! Ty si tá, ktorá ma nikdy nesklamala, vyznávam ťa mama!"

  • 13. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu