reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Margareta Holeniova

Margareta Holeniova

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lepšie je skúsiť sa nejakou cestou vydať a prinajhoršom sa vrátiť, než potom zvyšok života ľutovať, že sme to neskúsili a snívať rozprávky o tom čo by mohlo byť, keby... Zoznam autorových rubrík:  pohľad srdcaz cesty necesty :)+ Kildo-v songDomáca úloha :)SúkromnéNezaradené

reklama

Domáca úloha :)

Telenovelové harpye

Margareta Holeniova

Telenovelové harpye

Keď som pred pár rokmi bola len malým dievčatkom a pravidelne sledovala Esmeraldu, Rosalindu či Sladkú Valentínu, postavy Fatimy, Lucia Malavera, Fedry či Olympie Mercuriovej boli v mojich očiach vrcholom zákernosti, vzormi pretvárky a ideálmi intrigánstva. Vo svojej detskej naivite som nechápala tak odpudzujúce a nenávistné správanie.

  • 24. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Prípitok skúseného diabla

Margareta Holeniova

Prípitok skúseného diabla

„Nikdy sa mi nepísalo ľahšie, no nič som ani nepísal s menšou radosťou. Síce bolo jednoduché deformovať svoje myslenie do diabolského postoja, nebola to žiadna sranda, rozhodne nie nadlho. Ta námaha vo mne vyvolala čosi ako duchovný kŕč. Svet, do ktorého som sa musel vciťovať, keď som hovoril ústami skúseného diabla, bol celý zaprášený, škrípavý, smädný a šedivý. Musela byť z neho vylúčená akákoľvek stopa krásy, sviežosti a oduševnenosti. Kým som knihu dokončil, takmer ma to zadusilo. A keby som pokračoval, zadusilo by to i mojich čitateľov."

  • 22. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 146x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu